wtorek, 1 kwietnia 2014

Pff...

Na początek chciałam przeprosić za brak notki wczoraj, ale cały dzień się uczyłam .No nareszcie, egzamin napisany :) chyba lepiej poszła mi część matematyczna, choć w radiu mówili że najtrudniejsza była matematyka... Dzisiaj Prima Aprilis. Wkręciłam dwa razy mamę, wujka, koleżankę, kolegę i siostrę. 
Pierwszy raz wkręciłam mamę jak przybiegłam z dworu z ,,płaczem", oczywiście mama się nabrała, drugi raz pod sklepem jak niby ,, zemdlałam" i ,,niechcący" drzwi się w aucie zatrzasnęły, no i mama prawie że zawału serca dostała. Wujka wkręciłam prosto, powiedziałam że ma robaka na bluzce. Koleżankę że dzisiaj egzaminu nie piszemy, już chciała do domu jechać. Kolegę tak że powiedziałam że rozdają darmowe chipsy u nas w sklepiku. O, siostra to była najlepsza. Zadzwoniłam do niej i (za zgodą mamy) powiedziałam że mama jest w szpitalu, już chciała wsiadać do autobusu i jechać. Mnie wkręcił tylko wujek, mówiąc że mam dziurę w moich ulubionych spodniach. 
Dzisiejszy dzień uważam za udany. 
 ( Już jutro dłuższy post i moja sesja).

A wam się udało kogoś wkręcić.?? A może ktoś was wkręcił.?

10 komentarzy:

  1. Fajny post :) Ja wkręciłam kilka osób poprzez wysłanie sms'a "Hej (imię), mam słabą baterię i pilną sprawę! Zaraz padnie mi telefon. Jestem pod numerem 566108100. Proszę oddzwoń", numer jest do Radia Maryja XD

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nikogo nie wkręcałam, mnie też nikt nie nabrał. Jak to powiedział mój kolega ' to chyba wyszło już z mody '. Coś w tym jest. Kiedyś takie dni jak prima aprilis czy lany poniedziałek to był szał, a teraz? dzień jak co dzień, niestety moim zdaniem.

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu u cb ;))
    Ja nikogo nie wkrecilam bo nie miałam jakos weny xd
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nikogo nie wkręciłam, ale mnie wkręcili 3 razy xd
    Fajny blog C: Zaobserwowałabym, ale wyskakuje mi jakiś błąd :/

    Zapraszam do mnie :)
    http://other-life-ami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie juz sie nie da w to wkrecic :)
    ale ja powiedzialam ludziom ze nie ma 2 pierwszych lekcji niektorzy poszli do domu :D
    U mnie nowy post Things that makes me happy. Liczę , że skomentujesz, bo bardzo mnie interesuje jakie rzeczy sprawiają , że I ty się uśmiechasz : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha...
    ;D
    Mnei wkrecilo duzo ludzi..
    ja rowniez.



    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ZALEŻY MI

    http://alex-bloguje.blogspot.com/

    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o prima aprilis przypomniałam sobie dopiero wieczorem... ;) Jednak nie przywiązuję uwagi aż tak bardzo do tego świeta :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  8. nikt mnie nie wkręcił :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie wkręciła przyjaciółka. hahahah
    Ja jestem przeziębiona i nie miałam ochoty nikogo wkręcać.

    a może wspólna obserwacja?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. widać że udany dzień :D

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.