środa, 23 kwietnia 2014

Święta, święta i po świętach

No tak właśnie jest. Święta, święta i po świętach. Ja świętowałam jeszcze wczoraj, ponieważ spotkałam się z moją przyjaciółką, która niestety się wyprowadziła i mieszka w Brzegach. Oto kilka zdjęć z tego spotkania.: 
















święta spędzałam z rodziną. W niedzielne popołudnie wybrałam się z rodziną na spacer do lasu, a i oczywiście zdjęcia robiłam co 3 kroki. 








Moja siostra ściąga dobrą aurę od brzozy xD





Tata w starym wykonaniu nording walking






W lany poniedziałek byłam u babci, która miała piękne tulipany 





Tak właśnie mijały mi dni wolne. 
Na dzisiaj to już koniec postu, już w piątek nowa notka :)

A wy jak spędzaliście święta.?

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem przerwa trwała za krótko :c
    Podoba mi się wygląd bloga :)
    zapraszam do mnie-http://myltworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) Obserwuję i liczę na rewanż.
    U mnie nowy post. Skomentujesz i klikniesz w baner sheinside? ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. święta zawsze szybko mijają :)
    Zdjęcia bardzo fajne, letnie :)

    ♥MÓJ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że już po świętach :(
    Śliczne zdjęcia :*
    Obserwuję!

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza te tulipanów
    obserwuję i zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i blog :)
    Baardzo,ale to bardzo proszę o kliknięcia w linki, najlepiej wszystkie, liczę na uczciwość (sprawdzam)
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    Wzamian zaobserwuję twój blog i pokomentuję,tylko się upomnij.
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Obserwujemy? (jeśli tak to zacznij ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.