niedziela, 30 marca 2014

Wierzyć prognozie pogody.?

Hej.
Dzisiaj była śliczna pogoda, cały czas siedziałam na dworze z moim psem. Taka pogoda ma być już zawsze.! Niestety jak ostatnio oglądałam prognozę pogody już jutro ma być bardzo brzydko i ma padać, co jest najśmieszniejsze potem przełączyłam na kolejny program (nie będę tutaj wymieniać jaki, ponieważ żadnego kanału telewizyjnego nie chcę obrazić), tam też była prognoza pogody, więc posłuchałam, a tam pokazują że jutro ma być pięknie słonecznie tak jak dzisiaj. 
No i komu tu wierzyć.??
Moje zdanie jest takie.:
Niestety nie wierze prognozie pogody, ponieważ już często się na niej zawiodłam i odwoływałam różne spotkania, ponieważ w prognozie mówiono że będzie padać, a potem okazuje się że jednak słoneczko. Teraz kiedy wstaję rano, staram się ocenić jaka pogoda może być. Oczywiście nie zawsze mi to wyjdzie, ponieważ pogoda się zmienia, ale myślę że meteorolodzy mają takie sprzęty że tą pogodę mogą przewidzieć, ja bez sprzętu często dobrze prorokuję. Więc podsumowując ja w prognozę pogody nie wierzę. 
A tak z innej beczki to strasznie się denerwuję, ponieważ już we wtorek egzamin szóstoklasisty, jak tak teraz się denerwuję to co dopiero będzie we wtorek.? Mam nadzieje że mi pójdzie i będzie OK. 



A wy wierzycie w prognozę pogody.??

7 komentarzy:

  1. Ja troszkę wierzę prognozom, ale też nie zawsze ;))

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pomiędzy. Świetny post! Moglabym Cię poprosić o poklikanie w linki w poście? Na pewno się odwdziecze:) Byłabym wdzięczna♥
    http://cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zawsze wierze :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi miło:)

    ✿ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wierze w prognoze pogody. :))
    Zycze powodzenia na tescie ! :D
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie ufam prognozom :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie ufam prognozom.
    Zapraszam do mnie -->http://meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko czasem wierzę w prognozy pogody!
    Obserwuję i liczę na rewanżyk. ;) Ale tylko wtedy kiedy nasz blog przypadnie ci do gustu i będziesz odwiedzała naszego bloga więcej niż jeden raz
    http://review-cousins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.