piątek, 25 kwietnia 2014

Ulubione jedzenie

Dzisiaj notka o tym co ja lubię jeść na śniadanie, obiad, kolację, a co jako przekąskę. Zapraszam do czytania. 

* Uwielbiam frytki. Mogłabym je jeść codziennie, niestety są niezdrowe. 

* Kolejnym moją niezdrową pysznością jest zupka chińska. Dla mnie najlepszy jest rosół. 

* Jabłka. Kocham je. 

* Mmmm... Truskawki. 

* Dla mnie najlepsza do ziemniaków jest mizeria. 

* Orzeszki (chyba) ziemne

* Pizza *u*

To już chyba całe moje ulubione jedzenie. Jednym słowem uwielbiam niezdrowe jedzenie. 

A wy co lubicie jeść.?

1 komentarz:

  1. Nie lubię tych zupek,ale mizeria,pizza,jabłka,frytki *o* Mniamm :D Obserwuję ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.