piątek, 11 kwietnia 2014

Ogłoszenia parafialne.

Witam Was kochani. 
Na początek bardzo przepraszam za moją nieobecność, ale po prostu jest tyle nauki że to po prostu szok. Chciałabym wam też podziękować za 713 odwiedzin, za 7 obserwatorów i za pozytywne komentarze. Mobilizuje mnie to bardzo :) 
Kolejna sprawa. Prawdopodobnie notki pojawiać się będą co 2 dni, no chyba że będzie luźniejszy dzień np. piątek, czy sobota. To chyba tyle co chciałam wam ogłosić, ale może jeszcze napisze o tych dwóch dniach kiedy notki nie pisałam.
Ogólnie w szkole jest dużo zastępstw. Przez cały tydzień nie mieliśmy przyrody, ponieważ pani nie było (koleżanki mówiły że była na operacji). Dzisiaj tylko matematykę mieliśmy na miejscu. Normalnie mój plan lekcji wygląda tak.:
Pon.:
1. Matematyka 
2. J. Polski 
3. Historia 
4. W-F
5. Religia
6. J. Angielski
Wt.:
1. J. Polski 
2. Matematyka
3. Historia 
4. W-F
5. Przyroda 
Śr.:
1. Przyroda 
2. Informatyka 
3. W-F
4. Matematyka 
5. J. Angielski 
Cz.:
1. J. Polski
2. Religia 
3. Matematyka 
4. W-F
5. Przyroda 
P.:
1. J. Polski 
2. J. Polski 
3. Matematyka 
4. Godz. Wychowawcza 
5. J.Angielski

Tak jak powiedziałam to w  ogóle w tym tygodniu nie mieliśmy przyrody, tylko byliśmy na świetlicy. Dzisiaj nie mieliśmy polskiego, tylko lekcje z wychowawczynią i w-f. W czwartek nie mieliśmy religii bo pani jechała na wycieczkę, a w poniedziałki też nie mamy religii, bo pani jeździ na rekolekcje. 
No to chyba tyle :)
Życzę miłego weekendu. 

9 komentarzy:

  1. Ale ci zazdroszę że tak dużo lekcji wam przepada :3
    Mogę prosić o kliknięcie w linki,proszę to dla mnie bardzo ważne jeśli klikniesz daj znać a postaram się odwdzięczyć np obserwację lub komentarzem :)
    pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/2014/04/spring-must-haves.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę planu lekcji. Chciałabym wrócić do tych czasów, teraz studiuję i często wracam do domu dopiero koło 20..
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie! Koniecznie wpadnij :)
    kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka! :)

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    U mnie na blogu Sheinside Giveaway! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Wpadniesz do nas i poklikasz w linki? Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz super plan lekcji!

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz fajny plan lekcji! Nie widziałaś mojego :D

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie masz ułożony plan :)


    Zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.