czwartek, 3 kwietnia 2014

5 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia.

Cześć. Dzisiaj notka o rzeczach bez których życie nie byłoby już takie samo. Nie przeciągam i zaczynam.

<1> Telefon

Zawsze mam go ze sobą, nie ważne gdzie idę. Jest dla mnie ważną rzeczą, ponieważ właśnie nim robię zdjęcia na bloga (niestety nie posiadam aparatu).

<2> Muzyka

Nie ważne jaki mam humor słucham jej, wtedy zapominam o wszystkim, po prostu się wyłączam.

<3> Pomadka

Konkretnej nie posiadam. Ogólnie chyba mam ich 4-5, która jest najbliżej tą biorę ;)

<4> Facebook

Spędzam siedząc w nim około 2, czasem 3 godziny, nie wiem co tam robię. Piszę z koleżankami, przeglądam różne strony i tak jakoś czas mija.

<5> Herbatka

Zwykłą herbatę ekspresową pije około 4-5 razy na dzień, a owocową tak z 2 razy. Uwielbiam usiąść z cieplutką herbatą przed telewizor czy komputer i ją pić. 












A wy bez jakich rzeczy nie wyobrażacie sobie życia.??


6 komentarzy:

  1. też tak mam. Siedze na fb a tu nagle 4 h minęł
    zapraszam do obserwacji
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestes brzydka ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba ze wszystkim się zgadzam oprócz fb, nie wiem, co można tam robić haha
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.