poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Dziękuję

Ale się cieszę *u* 
Ja wchodzę na bloga a tu 1004 odwiedziny, 14 obserwatorów. Kochani jesteście wielcy. Dziękuję wam. Myślę nad zorganizowaniem jakiegoś konkursu, ale to już w maju, bo mam strasznie dużo nauki. Ostatnio dostałam jedynkę z historii i muszę to poprawić. Mam dla was kilka propozycji jaki mogę zrobić konkurs, a wy głosujcie.
1. Promowanie twojego bloga na moim przez tydzień.
2. Konkurs rzeczowy.
3. Konkurs, gdzie możecie wygrać grafikę ode mnie ( to moja spółka graficzna Kliknij aby do niej przejść.
4. Nauka robienia tła.

Głosujcie w komentarzach. Wyniki podam wam 04.05.2014 r.

4 komentarze:

  1. gratuluję:)
    hymmm....ciekawie brzmi konkurs rzeczowy ;)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, i zycze kolejnych sukcesow!!! A co do konkursu to ja bym chyba chciala numer 3: konkurs gdzie mozna wygrac grafike :)
    zachecam do wziecia udzialu w konkursie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i nie mogę doczekać się konkursu :)
    Zapraszam ♥ ♡ ♥ ♡ Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.