środa, 30 kwietnia 2014

Co u mnie słychać??

Cześć kochani. Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ dowiedziałam się dzisiaj trzech wspaniałych wieści. 
Pierwsza wieść.: 
Okazało się że jestem w klasie jedną z ,,najlepszych" i pojadę na imprezę pod tytułem ,, Bądź zdrów jak ryba." może tytuł nie brzmi ciekawo, ani fajnie, ale są tam super atrakcje tj. wesołe miasteczko, zawody, konkursy, kino, basen. Pewnie połowa z was powiedziałaby ,, nuda", ale nie ja. Ja bardzo lubię takie ,,imprezy" i na pewno się będę fajnie bawić.

Druga wieść.:
We wtorek mamy dzień otwarty i przyjeżdża do nas inna klasa VI, najpierw oprowadzimy ich po szkole, będzie jakiś poczęstunek, a potem JEDZIEMY NA KURS JAZDY KONNEJ, strasznie się z tego cieszę, ponieważ kiedyś jeździłam na koniu, jak byłam mała i podobał mi się. Pewnie wszystko już zapomniałam jak się jeździ, bo potem nie miałam możliwości jeździć konno. Potem będziemy mieć ognisko z czego się bardzo cieszę, ponieważ z naszą klasą ognisko to będą niezłe odpały.

Trzecia wieść.:
Moja ciocia urodziła dziecko.!! Strasznie się cieszę, bo chyba najbardziej go wyczekiwałam, jest to chłopczyk. Urodził się dzisiaj, nie dawno jakieś 5 godzin temu. Pojadę do niego dopiero jutro. 

Mam też jedną smutną wiadomość. Dzisiaj na W-F graliśmy w siatkówkę i niestety wygraną naszej drużyny przepłaciłam zdrową nogą. Strasznie mnie boli i jest napuchnięta. Mam nadzieje że do wtorku już po nieszczęśliwym wypadku nie będzie śladu. 

Głosujcie.---> KLIK

A co u was?? Działo się coś ciekawego??

7 komentarzy:

  1. W sumie u mnie nic ciekawego się nie działo..
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)

    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie pojechałabym na taką imprezę, haha ! :D
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to w sumie nic ciekawego chociaz jest majowka to się z pewnoscia wybawie !

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nic ciekawego poza bardzooo długim weekendem :D

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham małe dzieci ! :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to widz.ę same dobre wiadomości! :) Gratuluję!
    I jak z nogą, nadal boli?

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.