środa, 2 kwietnia 2014

Czego nie lubię na innych blogach.

Cześć.!
Jejku jejku, dzisiaj miałam mieć szczepionkę no, ale niestety nie udało się i idę za tydzień. A dlaczego się nie udało.? Ponieważ lekarz który mnie badał, po prostu nie wyraził zgody na zrobienie szczepionki, dlatego także nie zrobiłam sesji. Mam nadzieje że jutro pogoda dopisze i sesja się pojawi.
Dzisiejszą notkę postanowiłam napisać o tym czego najbardziej nie lubię w blogach. Nie przedłużam.


# Muzyka na blogach 

No kochani, chyba nie tylko mnie to denerwuje, często mam słuchawki na uszach nawet jeżeli niczego nie słucham, a tu nagle coś zaczyna mi lecieć. 

# Weryfikacja obrazkowa

No przecież jak ja po przeczytaniu notki, chce napisać pozytywny komentarz i widzę że muszę wpisywać jakieś cyferki to od razu wychodzę, nawet jeżeli to co przeczytałam mi się spodobało. 
Po co w ogóle jest taka weryfikacja.?

# Emotikonki

Nie używajcie przy każdym zdaniu ,, :), ;), xD, ^>^ itd." to czytelnika zniechęca i mi przeszkadza w czytaniu i jeżeli czytam i widzę że te minki są w każdym zdaniu to doczytam posta, ale o komentarzy (pozytywnym) wtedy nie liczcie.

# Posty są nieregularnie

Nie lubię jeżeli posty na blogu są nieregularnie i blogerka/bloger sobie nie ustawił takiego planu kiedy będzie dodawał posty. Mi się zdarzyło chyba 2 razy nie dotrzymać terminu, ale przepraszałam i myślę że szacunek do czytelników trzeba mieć ;)


Zdjęcie do nominacji.

A wy czego nie lubicie w blogach.??

5 komentarzy:

  1. Ja nie lubie w blogach tego samego co ty jednak do ostatniego punktu mam mieszane uczucia, ponieważ nie wszyscy mają czas, żeby pisac posty regularnie..nawet kiedy pisze sie raz w tygodniu to moze cos wypaść i najzwyczajniej na świecie tej notki nie dodamy..

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna notka (serio), bardzo fajny styl pisania *.*
    śliczny wygląd bloga <3
    czekam na kolejny post

    mogę prosić o poklikanie w linki? to dla mnie ważne http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, lubię czytać posty tego typu <3
    świetny design bloga, bardzo inspirujący *.*
    Bede wpadać częściej xd

    Klikniesz w baner sheinside na moim blogu? Będę wdzięczna!<3
    Pozdrawiam:3
    http://cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie denerwuja podobne rzeczy. Ja u siebie musze popracowac nad dodawaniem postow regularnie, bo mi to nie wychodzi :c
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/ <--- Zajrzyj na mojego bloga, jesli

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej wkurza weryfikacja obrazkowa.
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.