niedziela, 4 maja 2014

TAG

Dawno do was nie pisałam, bo jakoś jak zawsze chciałam napisać to coś mnie odciągało, a to mama, a to koleżanka. W końcu dziś dodałam notkę. Dzisiaj mały TAG :) Zapraszam do czytania.

1. Żelki czy czekolada?
Oczywiście że czekolada.

2. Co masz teraz na sobie?
Czarne leginsy i beżową tunikę. 

3. Jakie lubisz seriale?
Barwy szczęścia, M jak miłość i Violetta.

4. Masz piercing?
Nie.

5. Mieszkasz we wsi czy w mieście?
We wsi. 

6. Ile masz lat?
Mam 13 lat. 

7.  Z pod jakiego znaku zodiaku jesteś?
Ryba.

8. Twój ulubiony kolor?
Czerwony, biały i czarny.

9. Kwaśny cz słodki?
Słodki.

10. Wolisz polski czy W-F?
Polski. 

No i to koniec już :) Mam nadzieje że się podobało. 


1 komentarz:

  1. Świetny blog i świetnie piszesz, będę wpadać częściej :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki pod tą notką? http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/05/choiescom.html
    (sprawdzam uczciwość) odwdzięczę się , umieszczę Cię w następnej notce zareklamuje Twój blog, i pokomentuje parę wpisów .
    Obserwacja za obserwacje? <3
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.