sobota, 29 marca 2014

Kino

Przepraszam Was bardzo za to że wczoraj notki nie mogliście przeczytać na blogu, ale wpadłam jak burza do domu, zjadłam obiad i jechaliśmy z klasą do kina. Wróciłam do domu o 22:30, no więc o tej godzinie już nie chciało mi się pisać, dodatkowo dostałam takiej chrypy i takiego bólu gardła, że jedyne co chciałam zrobić to usnąć, pomyślcie sobie jaki to jest ból jak nawet śliny połykać nie możesz, ani jednego słowa z siebie wydobyć. Straszny ból ;c Na szczęście dzisiaj już gardło boli mnie troszeczkę, ale chrypa nadal mnie trzyma. 
Co do kina.
Pojechały klasy V i VI. Dzieliliśmy się na 2 grupy, ci co chcą iść na ,,Noe:Wybrany przez Boga." który był w 2D i z napisami i ci którzy chcą iść na ,,Pan Peabody i Sherman." który był w 3D i był z dubbingiem, ja oczywiście poszłam na bajkę, ponieważ o wiele wolę się pośmiać. Szczerze to bardzo polecam tą bajkę, dla osób które lubią podróże w czasie no i oczywiście lubią się pośmiać. Zachęcam także do obejrzenia zwiastunu. 
Do Kielc przyjechaliśmy na 17:00, a bajkę mieliśmy o 18:15, więc mieliśmy czas dla siebie. Ja z koleżankami chodziłyśmy po galerii. Potem był film, po filmie poszliśmy do KFC. Jak ja kocham niezdrowe jedzenie ^>^. 
Tak zleciał mi cały wczorajszy dzień. 
Dzisiaj nic ciekawego nie robiłam, głównie leżałam w łóżku i się wygrzewałam (przecież nie mogę być chora na egzamin który mam już we wtorek), teraz czekam na The Voice Of Poland. 
Zdjęć z wycieczki nie zrobiłam. 

A wy lubicie chodzić do kina.? Co najbardziej lubicie oglądać.?

1 komentarz:

  1. Lubię chodzić do kina, ale zdarza się to rzadko :(
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.