środa, 19 marca 2014

Ulubione blogi

Cześć.
Cześć.
Mam strasznie dziwny humor. Raz się śmieję, raz jestem zdołowana, ale to raczej przez tą pogodę ( cały czas się u mnie zmienia) 
Dzisiaj chce się z wami podzielić moimi ulubionymi blogami i blogerkami, jest ich troszeczkę, więc nie przeciągam.

Czytam ją od niedawna, ale od początku bardzo ją polubiłam. 

Czytam je już dość długo. 

Po prostu jej posty są cudowne, ona sama jest śliczna.

Jej posty są bardzo przydatne ;)

Jej chyba komentować nie muszę :*

Jej blog bardzo przypadł mi do gustu.

Są boskie


No to właśnie je czytam, je obserwuję, je lubię... Wiadomo że każdy ma inny gust, więc chciałam się z Wami podzielić tym swoim. Też bym chciała aby mój blog był taki popularny *.*

A wasze jakie są ulubione blogi.??

1 komentarz:

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.