poniedziałek, 17 marca 2014

Pierwszy post ^.^

Ula la pierwszy post ^.^

No to może na początek opiszę siebie.
♥ Mam 13 lat.
♥ Jestem Tinistars i Swifties 
♥ Mam siostrę i brata ( obydwoje się wyprowadzili )
♥ Ulubiony serial to Barwy Szczęścia 
♥ Jak na razie moją ulubioną piosenką jest piosenka Dawida Kwiatkowskiego ,, Na Zawsze", ale to się często zmienia 
♥ Mam strony na facebooku 
Jestem szczęśliwa choć bogata nie jestem, ślicznego domu nie mam, ale mam coś o wiele ważniejszego. Rodzinę, przyjaciół i to jest dla mnie najważniejsze.
Aktualnie jem m&m`s xD

1 komentarz:

  1. Dokładnie tak! Człowiek nie musi byc szczęśliwy z powodu kasy!!! Super, że to napisałas..... Zapraszam do mnie

    http://iwasiamiwillbestrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.