środa, 26 marca 2014

Mój zwierzak

Hello, dzisiaj chce wam przedstawić mojego słodkiego i najukochańszego pieska.

Oto mój Skarbek :* Wabi się Misiek, jest już ze mną od 2 lat. Bardzo go kocham.

* Jego ulubiona zabawa to ściganie się xD Ale na prawdę. Często się z nim ścigam. Biegamy od domu do np. furtki, jeżeli on będzie pierwszy dostaje chrupkę, a jeżeli ja wygram to idę na 5 minut odpocząć :)
* Suchej karmy używam do nagradzania go, ponieważ je bardzo lubi
* Kiedy przyszedł do nas to zawsze wynosił i gryzł buty (na szczęście nigdy nie tykał moich, najczęściej mojej mamy) 

* Uwielbia kłaść głowę na moich kolanach 
* Codziennie wygłupia się na kanapie 
* Nienawidzi chodzić na spacery 

No i tyle chyba o moim skarbie. Nie wyobrażam sobie życia bez niego. Na sesję którą możecie w tym poście zobaczyć Miśka nakłoniłam dopiero po godzinnym głaskaniu. 



Teraz troszeczkę o mnie, ponieważ mam dla was złą wiadomość. 
Raczej jutro posta nie będzie :c Strasznie boli mnie gardło, mam katar, kaszel okrutny, gorączka. Jutro do szkoły nie idę, ale cały dzień mocno się muszę wygrzewać, ponieważ w piątek jedziemy z klasą do kina i mnie zabraknąć nie może. 





A u was, jak tam zdrówko.??

4 komentarze:

  1. ale słodki piesek !;)
    zapraszam do siebie , w nowym poście pomysłu na udekorowanie pokoju;)
    www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do LBA
    Szczegóły u mnie i czekam na odpowiedzi :)
    http://lovelifemakeuphealth.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. slodki psiak:) masz ochote na wspolna obserwacje jesli tak daj znac bedzie mi milo ,pozdrawiam

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny psiak! Fajnie jest mieć takiego futrzanego przyjaciela obok ;)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.