czwartek, 27 marca 2014

Liebster Blog Award

Hej. Dzisiaj notki miało nie być, ale czuję się o wiele lepiej niż myślałam. 
Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ zostałam nominowana do  Liebster Blog Award przez TwitToo. Bardzo dziękuję :* 
Ale co to w ogóle jest.?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
No więc oto moje odpowiedzi :)

1. Jaki kolor masz teraz na paznokciach ?

Aktualnie mam lakier bezbarwny.

2. Twoja ulubiona piosenka ?

Hm... Wiele piosenek mi się podoba, ale myślę że 

Can't Remember to Forget You ft.


3. Ulubiony film ?

Nie posiadam takiego.

4. Ulubiona potrawa z dzieciństwa ?

Barszcz z uszkami.

5. Jak byś mogła cofnąć czas czy byś to zrobiła ?

Nie.

6. Wiosna, Lato, Jesień, Zima ?

Wiosna.

7. Ulubiona firma kosmetyczna ?

Jasmin 

8. Ile masz lat ?

Mam 13 lat.

9. Kot czy pies ?

Pies.

10. Czego byś nigdy nie zjadła ?

Robaków

11. Ulubiony Sport ?

Siatkówka.

No to teraz blogi które nominuję.:












Pytania.:
1. Masz rodzeństwo.?
2. Co cię skłoniło do założenia bloga.?
3. Jakie masz oceny.?
4. Co ile piszesz notki na blogu.?
5. Jaka jest twoja ulubiona potrawa.?
6. Co najbardziej lubisz w blogach.?
7. Lubisz czytać książki.?
8. Kiedy ostatnio byłaś chora.?
9. Lubisz oglądać Barwy Szczęścia.?
10. Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej.?
11. Od kiedy masz blog.?

No to tyle :) Dziękuję jeszcze raz za nominację. 
Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Gratulację nominacji ;3
    Też uwielbiam tą poiosenkę <3
    Obserwujemy?
    loveinmyworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! ja byłam nominowana z 5 razy, ale nominacji nie przyjmuje, bo to głupie ;dd

    http://niebieskie-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulujemy nominacji i dziękujemy, że także zostałyśmy nominowane, ale kolejny raz nie przyjmujemy.
    pozdrawiamy,
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji :)
    Świetne pytania i odpowiedzi :)

    Zapraszam http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post! fajne odpowiedzi
    zapraszam do mnie

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemnie się czyta Twoje posty :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogłabym wymieniać bez końca filmy ,które są moimi ulubionymi :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię wiosnę xd
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.