środa, 14 maja 2014

Nietolerancja.

Ach ta pogoda. Znów pada, a ja dzisiaj chciałam zrobić kilka zdjęć dla was. No cóż, może jutro mi się uda. Dzisiejszy post będzie o nie tolerancji, a raczej bardziej o hejtowanie osób które lubią np. Julę, lub samą Julę. 
Kochani co wam daje jak napiszecie że ktoś jest głupi, brzydki, nie umie śpiewać. Myślę że sam artysta nie przejmuje się takim komentarzem, bo wie że to jest hejt. Co innego konstruktywna krytyka, co innego obrażanie go. Coraz częściej obraża się także fanów kogoś, czy osób należących do jakiś fan domów. NO LUDZIE to już jest na prawdę ogromna przesada. Najczęściej widzę takie sytuacje na Facebooku i po prostu nie umiem się powstrzymać i muszę temu komuś napisać że to nie jest fair i w ogóle ( już sobie formułkę wyrobiłam). Pomyślcie sobie że ktoś miałby wam napisać że wasz ulubiony piosenkarz, aktor czy ktoś jeszcze jest okropny, brzydki, głupi, nie umie śpiewać, nie umie grać. Jakbyście się czuli? No raczej nie cieszylibyście się z tego powodu. Następnym razem jak będziecie chcieli napisać ,, hejt" to zastanówcie się jak wy byście się czuli. Ja rozumiem że można czegoś lub kogoś nie lubić, ale zostawmy to dla siebie, albo napiszmy już ten komentarz, ale jako konstruktywna krytyka, a nie obrażanie. Tak samo wyśmiewanie się z kogoś. Każdy może popełnić jakiś błąd, a każdy się śmieje że on to napisał taj, zamiast tak. Jezu, ja też się mylę i podejrzewam że połowa z wam nie ma piątek z j. polskiego i popełnia te głupie błędy. To jest to samo co hejt. Czasem się zastanawiam po co niektóre osoby mają Facebook. Bo chyba tylko po to aby się z kogoś pośmiać, czy pohejtować. No taka jest prawda kochani. Więc bardzo was proszę, pomyślcie 10 razy zamiast coś napiszecie. 

7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, bardzo fajne posty, będę go odwiedzała częściej!:)
    Może obserwacja za obserwację?
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog ♥

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie denerwuje, gdy ktoś hejtuje kogoś popularnego, sławnego :/

    Chciałabyś nowy nagłówek na bloga? Jeśli tak, napisz do mnie na e-mail znajdujący się w pasku bocznym na moim blogu! :)
    Możesz kliknąć w linki w najnowszym poście? Z góry bardzo dziękuję!
    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  4. NIENAWIDZĘ HEJTÓW.
    może obs. za obs.? daj znać :)
    http://marry-mary.blogspot.com/2014/05/zmiana-moja-zmiana_2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Poruszyłaś bardzo ciężki temat.
    Chciałam ci powiedzieć, że masz cudnego bloga
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty w których ludzie piszą od serca ♥ i tak właśnie było w twoim przypadku. Czekam na kolejny post, a tym jestem zachwycona ! :)

    Pozdrawiam! :)
    Za każdą obs. oraz kom. odwdzięczam się ! <3
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post jest bardzo przydatny w naszych czasach...
    Zapraszam do siebie http://nadziejanazycie.blogspot.com/
    Obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.