wtorek, 20 maja 2014

Odliczamy czas do wakacji.

Coraz cieplej się robi. Dzisiaj było gorąco. Jeszcze tylko 28 dni ( nie licząc weekendów) i wakacje. Już się nie mogę doczekać. 

Jak na razie nie mam żadnych planów na wakacje. Raczej będę się wygrzewać na słonku w mojej miejscowości, pojadę do mojej przyjaciółki która się wyprowadziła do Bytomia. 

Myślę że jeszcze tak z 20 dni i będą wystawiane oceny, wtedy w szkole już będzie luz. 

Czekam na wakacje, czekam.








A wy macie jakieś plany na wakacje?

3 komentarze:

  1. Ja o moich planach napisałam w jednym poście :*
    BYLE DO WAKACJI!

    Zapraszam!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Może Ci się spodoba i zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam planów, więc chyba po prostu pojadę do babci na jakieś dwa tygodnie. Mamy teraz śliczną pogodę, oby tylko taka utrzymała się w czerwcu-sierpniu :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://dazzlexme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ;*
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.