środa, 7 maja 2014

Reklamy

Dzisiejszy post będzie o reklamach telewizyjnych i moich poglądach na ten temat. 
No właśnie reklamy. Odwieczny problem telewidzów. Ja ogólnie nic do reklam nie miałam, no właśnie nie miałam, teraz niestety teraz mam do nich dużo. Zacznijmy od początku.
Większość reklam jest bezsensu. Ostatnio była przerwa w filmie i byłam zmuszona do obejrzenia reklam. Strasznie mnie zaczęły denerwować, jakieś głupie o firmach, aplikacjach SZOK. Niektóre reklamy lubię, np. serce i rozum. No kocham ich :) Widać że reklama jest bardzo przemyślana. Połowa z reklam wygląda na nieprzemyślaną. No dobrze reklamy, reklamami prawie wszyscy, prawie wszystkich nie lubią. Dla mnie też kanały telewizyjne trochę nie fair zachowują się wobec telewidzów. No dobrze przerwy w filmach może i są dobre, bo ja nienawidzę sobie przerywać filmu, więc to jest OK. No, ale kochani 10 razy ta sama reklama w jednej przerwie to lekka przesada. Ja gdybym miała tym wszystkim zarządzać to na jedną przerwę było 5 reklam. Byłoby sprawiedliwie wobec telewidzów i producentów reklam. Wszyscy byliby zadowoleni. Dla mnie najbardziej przesadza Polsat i TVN. No, ale to tylko moja skromna opinia :) 

A wy co sądzicie o reklamach??

7 komentarzy:

  1. Reklamy są wszechobecne, co tu dużo mówić. Jeśli reklama jest porządnie wykonana oraz ma jakiś sens i głębsze przesłanie, to nic do niej nie mam. Ale jeśli reklamy są bzdurne i bez sensu, to aż mnie krew zalewa. Nie wiem po co niektóre reklamy powstały? Żeby denerwować widza? :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę jak reklama powtarza się co chwilę. To irytujące!!
    Obserwujemy? Jeśli tak pisz u mnie ;*
    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie nawidzę reklam!
    Obs za obs? Odpisz u mnie! <3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. większość reklam to niestety manipulacja, przez którą kupujemy niepotrzebne nam rzeczy :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, producenci po części żyją z reklamowania swoich produktów, więc tak czy owak.. Były, są i zapewne będą :)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny i zadbany blog :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wygląd bloga
    Ja też nie lubię reklam i jestem tego samego zdania
    Zapraszam do mnie obs za obs?http://mylifeisfashionxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.